•.♥ دنیـــــای ایـــن روزای مـــن ♥.•

•.♥ دنیـــــای ایـــن روزای مـــن ♥.•
ایـن روزهـا می گـذرد امــّا مـن از ایـن روزهــا نمی گذرم
قالب وبلاگ

خــُــدايــا!!!

دلــتنگــ شــده امــ بــه انــدازه ي آســمانـت!!!

ديــروز آرزو داشــم مي توانســتم دستــ اتـفاق را بگيـــرم تا نيــفتــد امــّـا

امـــروز فهميـــدم اتــفاق ـهـم كــه بيـــفتــد باز مــن زنــدگي خــواهــم كــرد؛

چـــون تو مي خـــواهي!!!

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت17:10---16 شهريور 1392
شما به نظر من یکی از بهترین وبلاگهایی که دیدم این وبلاگه واسه همین می خوام آدرستو بذاری تو سایت من بیا تو سایت من و آدرس وبلاگتو بذار

احـــسان
ساعت23:55---23 خرداد 1392
وحشت از عشق که نه ، ترسم از فاصله هاست

وحشت از غصه که نه ، ترسم از خاتمه هاست

ترس بیهوده ندارم ، صحبت از خاطره هاست

صحبت از کشتن ناخواسته عاطفه هاست

کوله باری پر از هیچ ، که بر شانه ماست

گله از دست کسی نیست ، مقصر دل دیوانه ی ماست..


امید جون
ساعت20:53---18 ارديبهشت 1392
سلام
خوبي؟
خیلی وب زیبایی داری پیش ما هم بیا دوست من
من اميد هستم از مشهد .
يه کلبه تو بلاگفا دارم اگه دوست داري و با تبادل لينک موافقي ، من حاضرم .


تینا
ساعت18:20---7 ارديبهشت 1392
هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون :

بسم الله الرحمن الرحیم

لاحول وقوة الا بالله العلی العظیم



آمین



این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه



پاک کنی یا نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده نشه



الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه...


dina
ساعت14:43---16 آذر 1391
سلام رها
آین آدرس جدیدمه بازم سربزن
راستی وبت خیلی قشنگه


alireza
ساعت9:09---12 آذر 1391
salam webet kheyli ghashange khoshhal misham be webe man ham
sar bezani


reza0128
ساعت20:01---9 آذر 1391
salam.chera hame ja arm vatan download hadt?

نسترن
ساعت13:58---4 آذر 1391
خدا در دستی است که به یاری میگیری

درقلبی که شاد میکنی

درلبخندی که به لب می نشانی

خدا با من است. خدا با توست…خدایمان را آشکار کنیم


simin
ساعت9:34---27 آبان 1391
ماه اشک های بی اختیار،
ماه غمبار اسیران،
ماه فریادهای خونین و ماه طنین، مؤید صحرای عشق،
بر شما عاشوراییان تسلیت باد


nima
ساعت23:45---24 آبان 1391
__________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


فائزه
ساعت16:02---9 آبان 1391
دعایت میکنم من در میان ربنای سبز دستانم. دعایم کن سر سجاده سبزت . میان بغض چشمانت. گمانم هم دعای من بگیرد هم دعای تو. دعایم کن ...

آتنا
ساعت18:34---5 آبان 1391
سلام عزیزم...
خوبی رها جونم؟؟؟
راستی! زهرا یا رها؟؟؟؟
دلم تنگ شده بود برات
عیدت مبارک گل من
چه خبر از دانشگاه؟ خوش میگذره؟


roya
ساعت12:24---3 آبان 1391
salam webwt mahshare b manam sar bezan dost dashti tabdole link konim

هادی
ساعت15:46---2 آبان 1391
سلام
وبلاگ خوبی داری
این مطلبتم قشنگ بود
دوست داشتی به منم سر بزن
یا علی


مژده
ساعت1:47---30 مهر 1391
یکی بود زهرا نبود،توی یه شهر شلوغ باز هم معرفت ها کمرنگ می شود،باید جلوی چشم باشی تا دیده شوی وگرنه نیستی

انیتا خوشمله
ساعت18:40---26 مهر 1391
سلام.خوفی؟؟؟من مث بقیه نیستم که میگن:وبت هالیه و حرف نداره و ازین جور چیزا...من خودمم و دنیای خودمو دارم....پس بیا دنیای منو ببین....اگه پسندیدی که مبارکه...چی؟؟؟عروسی؟؟؟ نه بابا تبادل لینکو میگم....چون من شدیدا با تبادل لینک موافقم....
بای دوکس جونی...


احســـــــان
ساعت1:20---22 مهر 1391
من دلم می خواهد
ساعتی غرق درونم باشم!!
عاری از عاطفه ها…
تهی از موج و سراب…
دورتر از رفقا…
خالی از هرچه فراق!!
من نه عاشق هستم ؛
و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من…
من دلم تنگ خودم گشته و بس…!


مژده
ساعت10:24---21 مهر 1391


مژده
ساعت19:45---18 مهر 1391
یادداشت های پراکنده نوشت:
مژده ناراحت است،در صورت وجود فرصت تحویل بگیرید مقداری


zanyar
ساعت9:24---15 مهر 1391
سلام وبت خیلی قشنگه خوشحال میشم به وب منم سر بزنی و نظرت رو بگی و اگه برای تبادل لینک موافق بودی خبرم کن

آی آدم ها
ساعت0:17---15 مهر 1391
زندگی باید کرد

گاه با یک گل سرخ

گاه با یک دل تنگ

گاه با سو سوی امیدی کمرنگ

زندگی باید کرد

گاه با غزلی از احساس

گاه با خوشه ای از عطر گل یاس

زندگی باید کرد

گاه با ناب ترین شعر زمان

گاه با ساده ترین قصه یک انسان

زندگی باید کرد

گاه با سایه ابری سرگردان

گاه با هاله ای از سوز پنهان

گاه باید روئید

از پس آن باران

گاه باید خندید

از غمی بی پایان

لحظه هایت بی غم

روزگارت آرام


مرتضی
ساعت19:43---13 مهر 1391
خداوند طوطی و کلاغ را یک جور آفرید!
طوطی اعتراض کرد و زیبا شد.
اما کلاغ به آنچه راضی به خواست خدا شد و سکوت کرد...

و الآن کلاغ آزاد است و طوطی در قفس...


زـهـــــــــــرا
ساعت16:28---13 مهر 1391
منمــ دلتنگــمــ . بـــا اسمــ خودتـــ اومدی رهـــــــا بـــانویمــــان؟؟
چطوریـــایی؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
[ پنج شنبه 13 مهر 1398برچسب:, ] [ 9:45 ] [ زـهـــرا ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

ایـــن روزها... عـــجیب دلـــم بچگی می خـــواهد!!! خســـته ام!!! یــک قلـــم لـــطفاَ... می خــــواهم خـــودم را خــط خــطی کـــــنم!!!
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیـــــای ایـــن روزای مـــن و آدرس rahaeei.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 1032
بازدید کل : 45997
تعداد مطالب : 196
تعداد نظرات : 800
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here

.

***

كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ

***